29.09.2015

31/2015 {młodej parze}

  pamiętacie turkusową karteczkę, którą 
przygotowałam jakiś czas temu? nie! to ---> klik ...  
niedawno dostałam zamówienie żeby wykonać podobną -
ostatecznie powstała jej mocno zmodyfikowana wersja 
zarówno pod względem kompozycji (układ 2x trójkąt) jak i koloru, 
bo ta jest zdecydowanie bardziej niebieska - inne są też dodatki -
tu kwiat, gronka, pręciki i ażurowe tekturowe zawijasy dominują, 
podczas gdy tam stanowiły uzupełnienie kompozycji
bazę jednego z trójkątów pokryłam resztkami papierów 
z kolekcji BeeScrap "Kraina Czarów" , dodałam delikatne koronki, 
drobne koraliki i białe różyczki ... całość pokryłam duża warstwą mediów -
na drugim trójkącie nakleiłam tekturowy napis "młodej parze"
- wierzchnią ich warstwę pokryłam ulubionym crackle

lubię takie zabawy - ścinki i media to duet idealny!
 



inspiracja projektantki - scrap - ścinki ---> klik ... 

3 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)