03.09.2015

23/2015 {młodej parze}

 kolejna kartka ślubna z zastosowaniem resztek papierów - tym razem 
dominują turkusowe odcienie z kolekcji Bee Scrap "Kraina Czarów"
trójkątne ścinki ułożyłam jeden na drugim, uzupełniłam wstawkami 
w postaci koronek, pochlapałam i pociapałam tak jak lubię, dodałam dla kontrastu 
białe delikatne różyczki i tekturowe motylki, które pokryłam crackle + napis ... 
i tzw odpad po motywie ptaszka na gałęzi, który niemalże zlewa się z tłem



 

 

scrap-ścinki - wyzwanie KOLORY #2 ---> klik ...  
prace zgłaszam na wyzwanie #9 Skarbnica pomysłów "ŚCINKI" ---> klik 

12 komentarzy:

  1. Oryginalny pomysł na kartkę ślubną :-))) Cudne turkusy i koronki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Te ślubne są zawsze takie stonowane, eleganckie i spokojne- a tu tyle się dzieje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebanalna i niesamowita kartka:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka!!! Piękne kolory, uwielbiam Twoje chlapańce - tak dużo tu się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i mi przypadła do gustu ta gra form i kolorów - zdecydowanie trzeba to powtórzyć ;) dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna, brak słów. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest genialna i cudowna! Rewelacja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj.zostaje u Ciebie na dłużej, chcę podglądać i podglądać i się inspirować Toba! aAbo i chociaz tylko oglądać ... i oglądać... :D

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)