29.08.2015

22/2015 {psateLOVE}

delikatna, ulotna i pastelowa paleta barw za mną "chodzi"
postanowiłam więc wyszukać  ścinki w tym zestawieniu i zaszaleć -
różnej szerokości paski papierów poukładałam na siebie na przemian 
w sumie bez jakiegokolwiek schematu - tak jak brałam - 
potem w ruch poszły media: pasta strukturalna,
farby akwarelowe, lakiery do paznokci ... uwielbiam te zabawy!
na uzyskanej w ten sposób "bazie" w górnym rogu skomponowałam 
delikatną i pełną kobiecego uroku kwiatową kompozycje z różnej wielkości 
kwiatów, tekturki, i resztek pasujących kolorystycznie wstążeczek
 - tu i ówdzie nakleiłam dodatkowo kilka perełek -
całość jeszcze raz schlapałam by uzyskać jednolitość kompozycji
 


propozycja projektantki - scrap-ścinki ---> klik ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)