17.08.2015

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

na koniec tego sezonu :P chciałam wam pokazać ostatnią 
z karteczek a właściwie komunijne recyklingowe pudełeczko 
wykonane dla dziewczynki o imieniu Tosia  -
zdjęcie pudełka znajdziecie na końcu tego posta
ciekawa jestem waszej reakcji ;) dodam, że były smaczne!

pudełko okleiłam z każdej strony papierem z kolekcji "Lucy Sunset"
ma ciekawy wzór i idealnie nadaje się do wykonywania kartek - 
i nie tylko - okolicznościowych - całość wieńczy prosta kompozycja 
na wysokości 1/3 pudełka z tekturowym kielichem po środku. 
dodatkowo mamy tu koronki, wstążeczki, wycinanki, kwiaty
 w postaci papierowych róż wyciętych z papierów LemonCraft "House of Roses" 
pręciki, półperełki i oczywiście subtelne chlapania, które nadają całości spójności



w środku po lewej stronie umieściłam ozdobną ramkę na wpis
 i napis upamiętniający wydarzenie - do tego imię TOSIA 
ułożone z kiviowego alfabetu, do którego mam wyjątkowa słabość ;)
tekturki fajnie wyglądają jak pokryje się je farbkami -
lubię też wykorzystywać tzw "odpad" po zużytych literkach 
podklejony kawałkiem papieru daje ciekawy efekt:) 
po prawej kompozycja kwiatowa podobna jak na pierwszej stronie, 
z tym, że bardziej płaska. Motyw koronkowego pasa 
- powielając - wkleiłam do środka powyżej zdjęcia. 
Kopertę na pieniążki ukryłam pod dekoracją wewnątrz





a to wspomniane pudełeczko;)


inspiracja projektantki Rapakivi ---> klik ...

10 komentarzy:

  1. rewelacyjna kartka i pudełko pięknie ozdobione kwiatkami pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zachwytem oglądam każdą kolejną wersję Twojej komunijnej kartki Kinga - cuda niepowtarzalne - i wciąż darzę miłością ogromną:) Twoje chlapania, paćtania, mazania - bosko to robisz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewa :) nie wyobrażam sobie moich kartek bez choćby jednej plamki :P to takie przemycanie malarstwa

      Usuń
  3. Wykorzystanie różnych materiałów do stworzenia czegoś fajnego opanowałaś do perfekcji. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się - w końcu mój pierwszy blog nosił tytuł "coś z niczego" ;)

      Usuń
  4. Aaaa tam.... dla mnie to żadna rewelacja.... bo zawsze wszystko tak pięknie robisz, wszystko tak zawsze Ci wychodzi, odpadki, resztki to żaden problem dla Ciebie, co tam takie pudełko - jest świetne i świetnie wykorzystałaś to pudełko, ja nigdy nie wiem jak je tak okleić, żeby nie było widać kolorów na brzegach. Absolutnie wszystko mi sie u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnetaA twoje słowa mnie bardzo rozczulają <3

      Usuń
  5. Rewelacja!!! Piękny prezent. Fajna kolorystyka, delikatna z małymi akcentami różowego i zielonego. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja pozdrawiam - dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)