28.05.2015

CANDY :)

hm no tak druga osiemnastka pffff niby człowiek czuje się młodo, wygląda młodo 
(to nie moje opinia, więc nie bierzcie mnie za jakiegoś narcyza :P)
a gdzieś z tyłu głowy mu pika taki zegar co to go wciąż pogania  
i  mu przypomina że jeszcze to i to i to i tamto ma do zrobienia ...
i że jeszcze jest takie jedno marzenie do spełnienia (no jest, siedzi gdzieś tam!)
tylko ja się pytam po co? mam za sobą kawał życia, którym - ten kto mnie zna -
mogłabym obdarować nie jedną osobę, ba nawet napisać telenowelę na 1000 odcinków
- moje dotychczasowe życie to biografia pełna bagaży, niezliczonych dodatkowych toreb,
torebeczek, pudeł, pudełek, kartonów i sekretnych zapisków umieszczonych w szufladkach
i tylko mój dom i moja przestrzeń zupełnie odmienna - niektórym wydaje się że "pusta" -
choć tak naprawdę ograniczona do rzeczy potrzebnych i koniecznych w minimalnym wydaniu
mój dom "to mój las" i moje życie tu i teraz tak diametralnie inne od tego jeszcze sprzed roku,
kiedy pojawienie się Kaju wprowadziło do niego wbrew pozorem nie chaos,
choć dziecko podobno zmienia wszystko a przeciwnie ... zatrzymałam się :)



i to zatrzymanie mnie cieszy ... "mój las" i mój czas z Kaju dzień po dniu ...
i moje pasje ... i nawet moja "wiosna" która przyszła w końcu tak wyczekiwana <3

więc zostanę w tym swoim "spowolnieniu" i cieszyć się będę nim dzień po dniu
nim znów przyjdzie moment, kiedy trzeba będzie zacząć biec ... ... ...

i aby nie przedłużać mam dla was na koniec oczywiście prezencik 
i nie musicie nic właściwie robić tylko kliknąć w "żabę" (macie miesiąc!)
reszta: dodaj do obserwowanych, umieść banerek, podlinkuj itd dobrowolna


w zestawie który dla was przygotowałam znajdziecie kolorowe guziczki, 
energetyczne papierki, rożnego rodzaju wycinanki i delikatne koronki :*


24 komentarze:

  1. Ki, thank you for your candy! And I totally agree with you that babies can change our lives totally... My both girls did that to mine)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią :) Wieczorkiem poumieszczam wszystkie takie... :) Miłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisałaś wzruszająco i bardzo poetycko. No tak druga osiemnastka to poważna sprawa.Wszystkiego najlepszego kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ki, druga osiemnastka? Piękny wiek, wszystko możesz, nic nie musisz, kochana :) Dobrze, że spowolniłaś, wyciszyłaś i odnalazłaś radość, wszystkiego naj... naj... w Twoim lesie :) a Twoja Kaju to szczęście i cud i lek na całe zło tego świata, radości, moje drogie panie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę długiego , błogiego odpoczynku i wyciszenia , delektowania się tym czasem .......błogostanem zanim znów będziesz pędzić

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, Ki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tej drugiej osiemnastki i życzę wiele szczęścia na kolejne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś tak czuję, że mam do ciebie blisko z tym bagażem doświadczeń, tworzeniem telenoweli i zatrzymaniem w biegu przy takiej małej kruszynce ;) Oczywiście z chęcią wezmę udział w twojej zabawie ;)
    Pozdrawiam Ciebie i Kaju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :D Spokoju, szczęścia i wielkiej radości z Kaju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już przeszło rok po drugiej osiemnastce i podobnie jak Ty, wyglądam młodo i nie czuję się na swoje lata, ech ale co zrobić skoro czas leci nieubłaganie:) a doświadczeń i przeżyć też cała masa...
    Życzę wspaniałego kolejnego roku :) pozdrawiam:) a guziczki i koronki śmieją się do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo.. no proszę.. ja też już drugą osiemnastkę będę miała i to już za 2 tygodnie. No więc wszystkiego naj naj naj.. Pozdrawiam.
    A jeśli pozwolisz to i dołącze do zabawy bo te wspaniałości przydałyby mi się w tworzeniu, w technice w którą dopiero wchodze... i zaczynam dopiero raczkować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję drugiej osiemnastki :) życzę mnóstwo uśmiechu i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze! Dużo słońca i uśmiechu na codzień :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga, trzecia osiemnastka, dopiero przy czwartej będziesz mogła zacząć zastanawiać sie, czy wyglądasz młodo, czy nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga osiemnastka? Ooo to 2 razy więcej z zycia można brać:-D Buziaki i wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego najlepszego cudnie napisałaś :) ja jutro obchodzę urodziny dwie pełne osiemnastki i z trzeciej dołożyć.........pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Отличного настроения и всех благ !!

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszego, spełnienia marzeń i samych cudownych chwil

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj.same piekne rzeczy dla nas przygotowalas.Oczywiscie wszystkiego naj,naj.A jak mozna to zapisuje sie na candy i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)