3.04.2015

kolorowa Wielkanoc ... mini karteczki ...

Dziś seria mini karteczek ;) Lubię je robić bo można przy okazji wykorzystać wszystkie zalegające resztki papierów Rapakivi. W ten sposób nic nam się nie zmarnuje! Poza tym robi się je naprawdę szybko (rok temu pozakazywałam wam podobną serię na Walentynki ---> klik ... ---> klik ...) więc idealnie nadają się do robienia  "na tzw ostatnią chwilę". Równocześnie są fajnym podarunkiem. Ja przynajmniej mam taki zwyczaj. Co roku moi znajomi, bliscy dostają ode mnie takie właśnie mini upominki :)
 




Bazę DL przecięłam na pół (to kolejna wielka oszczędność) zaokrągliłam rogi, nakleiłam papierki,
całość przewiązałam wstążką ... dodałam napis ... klamerkę z króliczkiem - gotowe :)





inspiracja projektantki - Rapakivi ---> klik ...

6 komentarzy:

  1. Super! Podoba mi sie to :)
    I to wykorzystanie materialow 'juznicztegosieniezrobi' ;) A jednak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, słodkie maleństwa :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!

    Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
    Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
    i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości,
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
    oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tylko mini ale te karteczki naprawdę przypadły mi do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)