1.04.2015

09/10/2015 kolorowa Wielkanoc ... karteczki ...

Odkąd jest Kaju "oswajam" święta ... w tym roku postawiłam na KOLOR :) I takie chcę by były wesołe, pełne barw i miłych wspomnień. Powstało bardzo wiele prac. Dziś chcę wam pokazać te najbliższe mojemu sercu ... na początek dwie patchworkowe karteczki, choć powstało ich w sumie kilkanaście, ale skoro podobne to po co dublować :P



Do wykonania karteczek użyłam resztek kolorowych papierów z różnych kolekcji Rapakivi. Dominują biel, żółć, pomarańcz, czerwień i zieleń. Na kraftowej bazie poukładałam je tak by tworzyły kolorową tęczę. Pochlapałam farbkami i pokryłam pastą strukturalną. Kompozycję z tekturek i kwiatów umieściłam na środku. Dodałam wstążeczki, koraliki, kwiatowe pręciki i lniany sznurek. Ten ostatni dodatek fajnie komponuje się z bazą i naturalnym kolorem tekturek. Ponieważ wybrałam ażurowe tekturki (jajko i zająca) nie zadecydowałam się tym razem na pokrycie ich crackle. Nie lubię robić kartek świątecznych ... ale te nie ukrywam bardzo mi się podobają ;) Będą stanowić dekorację mojego wielkanocnego stołu razem z ptasim gniazdkiem, które wam już pokazywałam i innymi dekoracjami ... równie kolorowymi :D





WIELKANOC - propozycja projektantki Rapakivi ---> klik ...

7 komentarzy:

  1. Taką kartke to bym chciała dostać :) Jak obrazek. CUDNE sa i ten azurowy zajac i jajo :)
    Zdrowych i spokojnych Swiat Wam zyczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękujemy ... no to może na przyszły rok :P bo teraz to chyba po "ptokach" hihih

      Usuń
  2. Piękne! A u mnie ani jednej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. W twoim wykonaniu tak kolorowe karteczki tyko zachwycają :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne karteczki, pełne radości i wiosennych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Są rewelacyjne a kolory świetne ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)