21.03.2015

07/2015 {Chrzest Św. w błękicie}

ostatnio u mnie pojawił się błękit ... nie jest to mój ulubiony kolor
w kartkach - przeciwnie - jednak pewne prace tego po prostu wymagają ;)
na zlecenie powstały dwie karteczki na Chrzest Święty dla chłopczyka ...
mało tego zdanie było o tyle trudne, że musiały powstać dwie zupełnie różne prace
a przecież znacie moją skłonność do bogatych kwiatowych kompozycji i chlapań :P

kartkę, na której miało zostać umieszczone zdjęcie, potraktowałam wiec trochę "inaczej"
zamiast moich ulubionych róż (no dobra jedna jest) pojawiły się drobniutkie dzwoneczki -
kompozycja jest wyważona i dość statyczna ... zdjęcie chłopca nadaje całości powagi :)





3 komentarze:

  1. UM TRABALHO MUITO BONITO E DELICADO !!!
    ESTÁ MARAVILHOSO !!
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Ja niebieski kolor bardzo lubię, najbardziej na niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i pięknie! mimo robienia czegoś co Ci nie leży :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)