03.02.2015

CANDY

robiąc porządeczki natrafiłam na WYDRUKI swoich obrazów, 
w sumie same płótna w dodatku do oprawy ... 
no bo kiedyś plan był niecny by drukować ich kopie
i sprzedawać, ale z planami to różnie bywa - w każdym razie 
tak sobie pomyślałam, że skoro za miesiąc będzie ważna data <3
to i okazja jest by komuś coś sprezentować ... 

tak więc jeśli ktoś chciałby stać się posiadaczem kopi poniższego 
obrazu (wielkość: 40/50 cm) w postaci wydruku zapraszam do zapisów :)
macie czas do 2 marca do północy (do rozdania mam trzy kopie - jedną na FB -
tam wystarczy tylko zostawić pod postem komentarz i udostępnić :D)
 

ZASADY 1. zostań obserwatorką /-em bloga ;)
2. zaproś mnie do znajomych na FB ---> klik ... (jeśli masz ochotę)
3. umieść info o moim CANDY na FB :D (nie obowiązkowe)
4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER zabawy
na swoim blogu, nie zapomnij go podlinkować !!!

 

5. a teraz ... klik do "żaby" widzicie jakie to proste :* :* :*
aaaa jeśli w komentarzu zostawicie kilka słów będzie mi podwójnie miło ;)


6 komentarzy:

  1. Tadam!!! Pierwsza! Cieszę się jak głupi do sera:) Pozdrawiam! Słoneczniki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pytanie pewnie że chce:) z miłą chęcią się ustawię i to pierwsza:) pięknie namalowałaś!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne słoneczka!
    z miłą chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny !!! na dodatek w moich ulubionych kolorkach :)
    Niestety, nie mam FB
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię. Chętnie przyłącze się do zabawy. Banerek na http://koralikimanhi.blogspot.com/
    Pozdrawiam z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam FB ale chętnie przyłączę się do zabawy, banerek już u mnie www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)