08.02.2015

01/2015 scrap/LO {Kaj(a)}

ostatnio scrapuje nocami lub wczesnym świtem ... o 2.00 lub 4.00
lubię tę pozorną cisze, wtedy pracuje mi się najlepiej - SEN?
czasami zastanawiam się czym jest ??? przynajmniej odkąd jest Kaju ;)


dziś na tapecie LO inspirowane magiczną dla mnie baśnią H.Ch.Andersena 
"Królowa Śniegu" - chciałam uchwycić w nim magię zimnej krainy Pani Lodu
i chyba mi się to udało - ja przynajmniej jestem bardzo zadowolona :)
zdjęć jest bardzo dużo, ale chciałam wam pokazać każdy najmniejszy detal, szczegół ...
nie będę się rozpisywać - miłego oglądania - jak macie pytania piszcie w komentarzu :)

aaaaa ... watek Kaja zawsze mnie w tej baśni fascynował
i nie tylko mnie jak się okazuje - do poczytania TU ---> klik ...










prace zgłaszam na wyzwanie gościa PC ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #32 sklepu Artimeno ---> klik ...

12 komentarzy:

  1. Piękne odzwieciedlenie Krainy Lodu, a szczegóły... Dopracowane w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i magiczne LO. Hipnotyzujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczne... Dziękujemy za udział w wyzwaniu PC ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Można je "czytać" godzinami. Wciąz od nowa i wciąz dostrzegając cos nowego..Rewelayjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie oddałaś klimat baśni, całość po prostu magiczna:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    Dido/ DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  6. wracam tu już któryś raz i za każdym razem odkrywam nowe detale... podziwiam nieustannie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny scrap!!!
    Oglądam, odchodzę ,wracam...Uchwyciłaś tą magię ..i zaczarowałaś mnie
    Gratuluję wyobraźni i talentu, anias/ DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna mediowa praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mrrrrrrrrrrrr ... dla tych wszystkich słów wiem, że warto było poświęcić mu tyle czasu ... też go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)