1.01.2015

nowe na Nowy Rok ...

Nowy Rok to czas, kiedy większość z nas wprowadza 
w swoje życie zmiany i snuje postanowienia ... ja zamykam 
pewien etap i idę dalej - nie oglądam się wstecz, nie planuje, 
za to wyznaczam sobie jasne cele, do których staram się dążyć - 
jak już wam pisałam czekam wiosny ... ona przyniesie przebudzenie ...
 rozkwitnie na nowo i da nadzieję, spełnienie, przyniesie NOWE ! 

teraz przede mną pracowity czas - scrapowo na tapecie kilka zamówień, 
ponad setka zaproszeń do zrobienia (z którymi walczę :P), kilka albumów
- dalej twórcza obecność w DT Rapakivi i Art Piaskownica

na co dzień Kaju (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę - nie licząc snu), 
która każdego dnia coraz śmielej i odważniej wkracza w swoje życie, 
z uśmiechem od ucha do ucha- nie zawsze jest oczywiście tak kolorowo, 
ale zawsze jest, była i będzie moją małą księżniczką, którą uwielbiam 
i której chcę poświęcić maksymalnie swój czas ... 
póki go jeszcze mamy tylko i wyłącznie dla siebie :D

wieczorami rozmowy z tymi, którzy są obecni w czasie TU I TERAZ 
i dla których moje drzwi zawsze są otwarte ... już niedługo pierwsi goście :)
fajnie by było, jakby każdego miesiąca pojawiła się choćby jedna osoba - 
12 cudownych duszyczek :) ... ale nic na siłę - kto trafi do lasu :P

nocą, kiedy wszyscy śpią "i budzą się potwory" FIGURATIVA 
nowy projekt, do którego podchodzę z mieszanymi uczuciami,
ale o który chcę zawalczyć, DLA SIEBIE, by nie żałować
i by móc powiedzieć sobie po wszystkim: zrobiłam co mogłam!

szykują się też 3 dłuższe wypady - więc będzie się działo :)



3 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)