13.01.2015

ja Ki :)

eh ... czekam na farbki ... w dzień tupie nóżkami ... nocą maluje w snach
w miedzy czasie szperam, sprzątam, systematyzuje, notuje - ha! nawet gram :P
no i z sentymentu trochę otwarłam swój stary blog ale i z ciekawości 
- bo lubię do niego wracać, choć jest ona tak odmienny do tego obecnego
ktoś go jeszcze pamięta ??? jak nie zapraszam tu ---> klik ...
przy okazji zaglądnęłam do statystyk - taka babska nieszkodliwa ciekawość,
myślę - wcześniej jakoś nie przywiązywałam do tego wagi ;)


poniżej pięć najbardziej popularnych postów bloga "coś z niczego"
- pomijam ten pożegnalny, który obejrzało 7.000 osób :P
1) grafika: PYCHA - oryginał znajdziecie tu ---> klik ... 2) kartka 
3) szydełko 4) tatoo 5) malarstwo - fajna rozpiętość tematyczna

dla porównania handmade by Ki <3 
znów pomijam ten "pożegnalny" choć tu było raptem 2.000 wejść
hehe widać czym się ostatnio głownie zajmowałam :D cóż pora na zmiany

ciekawe czy zauważyliście ... zwolniłam - mniej mnie będzie zdecydowanie - scrapowo
co nie znaczy, że wcale - może po prostu inaczej ... wracam do pisania i malowania :*

Art Piaskownica - fotoGRA "ciepło" ---> klik ...

8 komentarzy:

  1. Zauważyłam zwolniłaś ....czasem tak trzeba aby człowiek się nie wypalił..., poproszę więcej kursików:) człowiek się wtedy uczy, rozwija ...a jak się uczyć to od tych co kochają to co lubią :) a wydaje mi się że kochasz skoro po pewnym czasie - przerwie znów z nami tworzysz.....pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluj Ki, maluj, scrapowanie zawsze gdzieś się wciśnie pomiędzy słowa a pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie zawsze pociągało to co wychodzi spod pędzla, ale jakoś talentu mi do tego brak:) czekam z niecierpliwością na owoce pracy z farbą :)
    PS wspaniałe zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w malowaniu nie chodzi nawet o to - talent to jedno - ale tak naprawdę jest to technika, po którą może sięgnąć każdy z nas ... zachęcam :D

      Usuń
  4. Zdjęcie świetne, bardzo klimatyczne. Chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)