1.12.2014

(PG_2014) Kalendarz Adwentowy - dzień 1

KAJA

9 miesięcy 9 kg 60 cm - moja córka :) niby nic a tak wiele ... moje małe szczęście <3
każdego dnia mam możliwość patrzeć jak "szybko" rośnie, jak się rozwija,
 jak zdobywa nowe umiejętności, jak zmaga się z trudami dnia codziennego -
jej "wielkie" problemy to moje "małe" problemy, a mimo to traktuję je jako priorytetowe
jej życie to integralna część mojego, współzależna ale nie toksyczna w swej relacji
łącząca nas więź to niezwykła intymność, czułość, bliskość, oddanie, poświęcenie
dni radosne, pełne jej szczerego uśmiechu i dni zwątpienia okupione moimi łzami
czasem odwrotnie ... nie zamieniłabym tego naszego czasu na nic innego na świecie

kocham cię córeczko <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)