25.10.2014

DIY - (2) ETYKIETA na wino ...

Jakiś czas temu pokazywałam tu etykietę ślubną na wino.
Dziś pokażę Wam jak w prosty sposób ją przygotować :)
Tym razem wersja urodzinowa z zastosowaniem
arbuzowego papieru z kolekcji Lucy Sunset <3 Uwielbiam go!
 


potrzebne materiały:
- WINO :D
- papier z kolekcji Lucy Sunset #1 i Lucy Sunset #6
- białą wstążkę ok 30 cm
- papierową koronkę i ażurowa serwetkę
- dodatki wedle upodobania - patrz foto ;)
- klej, nożyczki, taśmę dwustronną, kosteczki
- crackle, akwarelki, lakier do paznokci, pastę strukturalną


Zacznijmy od góry. Osłonka na korek. Dwa paski kółko i gotowe!


Etykieta - jak już wspominałam dużym atutem tej kolekcji jest sam wzór. 
Brzeg etykiety "tworzy się" właściwie sam. Po wycięciu tzw bazy 
(wysokość około 12 cm) przystępujemy do "maziania". Moja ulubiona część 
każdej pracy ;) Użyłam: lakieru do paznokci, pasty strukturalnej, akwarelki.


Następnie po obu stronach etykiety wycinamy dziurki na tzw "gorset".
Naklejamy papierową koronkę i ażurowa serwetkę (z wykrojnika).


Dalsza część ozdabiania etykiety należy już właściwie do Was. 
Bawcie się, komponujcie, ozdabiajcie wedle własnego gustu i upodobania :D 

U mnie centralną część kompozycji stanowi wianek, 
w środku którego widnieje napis STO LAT. 
Z boku wielowarstwowa bogata kwiatowa dekoracja ... 
są też motylki i delikatne tekturowe serduszko.




Na koniec tag. Zdecydowałam się na wersję nr3 tego z zaokrąglonymi rogami.
Co robimy? Naklejamy papier: z jednej strony biały - tam umieścimy dedykację - 
z drugiej np. Lucy Sunset #6. Potem dodajemy koronkę, nakładamy 
odrobinę pasty strukturalnej, chlapiemy ... dekorujemy ... dodajemy sznureczek.



Teraz pozostaje nam "złożyć" całość. Na korek nakładamy osłonkę. 
Etykietę sznurujemy i zakładamy na korpus. Z tyłu umieszczamy tag. Gotowe! 


 


inspiracja projektantki Rapakivi ---> klik ...

3 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)