14.07.2014

39/2014 {róż i granat - kartka ślubna}

propozycja projektantki Stempel&Karton ---> klik ...

ostatnio miałam okazję wykonać kartkę ślubna w kolorach:
 róż i granat - przyznaje, że obawiałam się tego zestawienia 
ale ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że to duet idealny!
kartka koperta choć nie w klasycznym ujęciu ( u mnie ścięta na ukos)
prezentuje się niezwykle elegancko - kompozycja umieszczona została 
w centrum ... wypełnia ją ażurowa ramka ozdobiona delikatna kwiatową 
kompozycją ... nie zabrakło tu też ulubionych przeze mnie chlapań ...
do kompletu wykonałam też klasyczna białą kopertę 
z delikatnym akcentem nawiązującym do kartki ... 
a wy co myślicie o takim zestawieniu?







7 komentarzy:

  1. Połączenie kolorów wyszło idealnie no i te cudne koronki... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne połączenie kolorów, no i te chlapania - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetne połączenie kolorów! Zdradź gdzie kupiłaś te cudne koronki? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno temu w jakiejś pasmanterii - niestety już się na nie nie natknęłam a szkoda bo są przepiękne ...

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)