02.06.2014

scrap #12 (2014) {baby}

 Dzień Dziecka <3 jedyne takie święto w roku, 
które tak naprawdę świętować powinien każdy, 
choć niektórzy z racji swego wieku już tego nie robią, a szkoda! ja tam 
dzieckiem byłam jestem i zawsze będę - dzieckiem moich rodziców :D 

mało tego sama zaledwie 3 miesiące temu zostałam mamą, 
więc dziś świętuje też moja córeczka ... 
duma mnie rozpiera ... bo to naprawdę Anioł ... 
choć pewnie różki mi jeszcze nie raz pokaże ;)

a co by nie przedłużać życzę wszystkim dzieciom by ich życie 
było barwne i kolorowe i by zawsze - nawet gdy już dorosną -
 potrafiły czasem zapomnieć się i obudzić w sobie dziecko ...

 


propozycja projektantki Stempel&Karton ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej "FARBA" ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #8 Altair Art "dziecko" ---> klik ...

 credit:
"Stempel&Karton" papier Babie Lato - GIRL
- papierki z kolekcji ScrapAndMe "Two Faces"
- słoneczny papier ILS z pierwszych kolekcji
- tekturka: gwiazdkaserca
- kolorowe pinezki
- folia perferowana OVW
- samoprzylepne naklejki "alfabet"
-  MIXmedia: akwarelki, czerwony tusz, pasta strukturalna, lakiery do paznokci

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba - kojarzy mi się z kolorowymi snami dziecka :) bogactwem kolorów i światów wyobraźni, które tworzą dzieci :)
    (choć nie wiem, o czym śni taki maluszek;))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)