08.04.2014

ALBUM {mama + tata = ja}

 moja córeczka ma już miesiąc :) z tej okazji postanowiłam 
wykonać dla niej album - mam nadzieje, że kiedyś z przyjemnością 
po niego sięgnie i razem z nami będzie go oglądać - bazę stanowi 
ZAMEK ... miałam na niego - uwierzcie mi - masę opcji ;)ostatecznie 
jednak zdecydowałam się na szarości, czerwienie róże i zielenie ...
jest więc romantycznie, ale nie "za słodko" ... nie zabrakło w nim też 
oczywiście moich ulubionych kwiatów, tekturek i chlapań ...
pojawiły się i buttony, które ostatnimi czasy skradły mi serce ;) 



przygotujcie się zatem na dużą dawkę zdjęć!















 


 

propozycja projektantki Galeria Rae ---> klik ...

credits:
- baza: album "ZAMEK" Art Pasje
- papiery z kolekcji Galeria Rae "Ale plama - Ups! wylało się"
- papiery z kolekcji Galeria Rae "Romantyczna i zmysłowa - Różem muśnięte"
- papiery z kolekcji Galeria Rae "Romantyczna i zmysłowa - Bukiety róż"
- papiery z kolekcji Galeria Rae "Rozkwitaj! - Kwiaty wszędzie"
- papiery z kolekcji Galeria Rae "Rozkwitaj! - Na kobiercach"
- papiery z kolekcji Galeria Rae "Rozkwitaj! - W gęstwinie"
- papiery z kolekcji Galeria Rae "Ucz sie, ucz. Policzlne?"
 - tekturki I KROPKA, WYCINANKA, EYE ENSo
- zielony kordonek, kolorowe wstążeczki, cekiny
- kwiaty Rapakivi, kulki "winogronka"
- kółka do breloczków
- folia perferowana OVW
-  MIXmedia: pasta strukturalna, lakiery do paznokci,
akwarelki, brokat w kleju, farby do tkanin

3 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)