16.04.2014

(4) TAG {jesiennie na Wielkanoc}

i moje tagi ... tak na przekór temu co w życiu...za oknem śnieg ... 
w kalendarzu od kilku tygodni wiosna ... u mnie jesień ;)
gniazdka wykonane według tego kursu ---> klik ... 
zastosowałam w nich dla odmiany lniany sznurek khaki 
do łaski wróciły tu też nieco zapomniane dziurkacze 
a wraz z nimi moje ulubione kwiatki "stokrotki" (kurs niebawem)
całość utrzymana w energetycznych jesiennych barwach :)






ZAINSPIRUJ SIĘ #1 - propozycja projektantki Rapakivi ---> klik ...

credits: 
- papier z kolekcji Rapakivi "Fairy Flos 2/9"
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optimistic #2"
- papier z kolekcji Rapakivi "Be optimistic #5"
- metalowe guziki, szklane pólperełki, wstążki
- wycinanka z filcu od Kasi :)
NATURA: suszone rośliny
-  MIXmedia: pasta strukturalna, lakiery do paznokci, akwarelki

4 komentarze:

  1. Gniazdko z jajeczkiem śliczne i mimo kolorów(wg Ciebie jesiennych- to chyba wpływ pogody) jednak wiosenne. Dzięki za kurs wyplatania gniazdka.. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne,podoba mi się kolorystyka i podziwiwam dobór dodatkó

    OdpowiedzUsuń
  3. Są genialne! I tagi i gniazdka!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dziękuję za tak miłe wasze słowa ...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)