05.02.2014

czas, który się kurczy .........



14 komentarzy:

  1. Ależ Kijanka już się nieźle porozpychała! Uściski i trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki brzusio :)
    Ściskam Cię. Pogłaszcz Maleńką po nóżce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy widok:) życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    Sama nie mam takich zdjęć i żałuję czasem...

    OdpowiedzUsuń
  5. no to czekamy na dobre wieści......i trzymajcie się cieplutko!:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie:) życzę wszystkiego dobrego i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądacie :))))
    powodzenia i szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiga.... ALE ja się ucieszyłam z tak cUdOwnEgo obrazu....jesteś tak pięknie szczęśliwa...jejku, aż łezka radości zakręciła mi się w oku.....jejku, aż mi słów brakuje, a te co się pojawiają to plączą niemiłosiernie....pięknie....nic więcej...zawsze jesteś w moich myślach, bo w kuchni mam Twoją kartkę....towarzyszy mi codziennie....dodzia

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)