11.09.2013

(1) TAG {cappucino}

od trzech miesięcy kawy nie pije ... ale jak zobaczyła wyzwanie w Namaste to ....... 
narobiła sobie smaka i zrobiła ........ przy okazji powstał też tag 
w gronie fajnych babeczek, z którymi ciężko się spotkać, 
ale jak już to zawsze jest bardzo sympatycznie i twórczo - dzięki kobietki !!!




zatem zapraszam na bloga sklepu Namaste ---> klik ...
parzymy kawkę i do dzieła :D

credit:
- baza TAG /od kogoś dostałam :P/
- wycinanka: ażurowe serce
- wstążeczka w kolorze cappucino
- koraliki, perełki ...
- biały sznureczek
- brązowy opalizujący brokat
- kawa rozpuszczalna
- NATURA: suszone rośliny

12 komentarzy:

  1. PRZEPIĘKNA CHYBA M NIE MAM JUZ CO STARTOWAĆ JUZ WYGRAŁAŚ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu ale ja jestem projketantem grupy Namaste ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam te woje suszki :) Brakowało mi ich ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag :) Tyle się na nim dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity, bardzo klimatyczny - cudo:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuję za wszystkie miłe słowa ... postaram się w najbliższym czasie uzupełnić swoje brakujące posty ... bo nie ukrywam nazbierało się tego trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygrałaś kochana jak nic, ja niestety nie mam szans....na tyle komentarzy u siebie :) :P

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)