14.09.2013

107/2013 {młodej parze}

ostatnio dostałam zamówienie aż z Francji ... na karteczkę, ślubną 
podobna do tej, którą już kiedyś robiłam na wyzwanie #5 "Falbanki"
och jak ja nie lubię się powtarzać ... zdecydowanie nie jestem z tych osób, 
które swoje kartki robią w ilościach sztuk 2 :P ale zrobiłam ...

i dziś inspiruję w Namaste ... koniecznie tam zaglądnijcie ---> klik ...

credits:
- baza: kartka z bloku technicznego
- koronki, falbanki, tiule
- wycinanki: azurowa koronka, zawijaski, motyl
- wstążeczka

8 komentarzy:

  1. Ale cudowna kompozycja,uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam myślę, że taką piękną rzecz warto było powtórzyć, by mogła cieszyć oczy wielu!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Ewą.
    Twoje kartki są przepiękne i możesz robić nawet identyczne, a ja chętnie obejrzę każdą z nich raz jeszcze. i jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudna!!:)....i te błękity....mrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, oj tam. Na pewno się rózni od poprzedniej czymś choćby najmniejszym: motylem!!! Piękna, kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :* widze, że i ta wam się sodobała ... miłe oj miłe ...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)