07.09.2013

madam ...


102-106/2013

witajcie po wakacyjnej przerwie :) dla mnie - przyznaję - 
był to czas błogiego lenistwa ... koniecznego by po pierwsze 
oswoić się z nową dla mnie sytuacją /wtejemniczeni wiedzą/ 
po drugie zregenerować siły, przemyśleć pewne sprawy 
i wrócić z nową energią i pomysłami :) dziś w ramach inspiracji 
dla Rapakivi przygotowałam dla was karteczki ... całe mnóstwo ;)

credits:
- papier z kolekcji Rapakivi "Be Optimistic" #5
- papier z kolekcji Rapakivi "Winter elegence" #2
- papier z kolekcji Rapakivi "Winter elegence" #4
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic" #1
- papier z kolekcji Rapakivi "Hectic Eclectic" #4
- pasek do samodzielnego wycinania  "Hectic Eclectic" #1
- pasek do samodzielnego wycinania  "Hectic Eclectic" #2
- resztki innych kolorowych papierów
- dziurkacz: ażurowa koronka
- żółte sztuczne perełki
- materiałowe kwiatki

4 komentarze:

  1. niesamowite m chyba rzeczywiście mnie tym zainspirowałaś i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. są przecudne i mega kobiece:).....juz widzę suknie z wielkimi falbanami, kolie na szyjach tych cudnych kobiet.....ech....ro9zmarzyłąm sie:) pozdrowionka i tulimisie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę sie, ża mogłam was zainspirować ... zatem do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)