06.07.2013

suuuper babeczka ...


92/93/2013

sezon na truskawki trawa w najlepsze ... również i u mnie :) 
mnożą się jednak nie tyle konfitury w spiżarni ile przepiśniki 
na półce, dlatego dla odmiany wykonałam dwie karteczki 
z napisem, który zdaje się mówić sam za siebie ... 
no bo w końcu jesteśmy "SUUUPER babeczki" ;)

tak na marginesie teraz jestem na III Zlocie DLWC :D

a teraz klik klik na bloga Namaste ..... kolejna cudowana wiadomość jest taka, że
zostałam "stałą" projektantką tych cudnych papierków oł jeeeeeeeeeeeeee :D

prace zgłaszam na wyzwanie: Paperia - wyzwanie #11 "owocowo"

credits:
baza: papier wizytówkowy w bordowym kolorze
- bloczek papierów "Herbatka dla dwojga"
- dziurkacz: serce, "ogonki" truskawek
- woskowany sznurek
- chlapania

6 komentarzy:

  1. Bardzo słodkie i urocze :))
    niezwykle apetyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutkie, takie ekspresyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Kartka boska:) Smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka, jak zwykle świetna. Gratuluję DT, cuda tworzysz z ich papierów :)
    Bardzo się cieszę, że spotkałyśmy się na zlocie. Krótka chwila między jednym warsztatem, a drugim. Chciałam Cię wyściskać, ale taka drobinka z Ciebie, że bałam się aby Cię nie uszkodzić, ;))) No i trema mnie zjadła :/
    Do następnej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. origata ja też się cieszę z naszego spotkania ....... :D

    dziękuję z miłe słowa ...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)