10.07.2013

spotkanie ---> KOBYSEWO 29 CZERWIEC :)

w końcu udało mi się "obrobić" zdjęcia z naszego ostatniego 
spotkania u mnie - ponieważ fot jest dużo będą tylko krótkie opisy ;)

na oczatek pogaduchy przy kawie, herbacie i ciasteczkach ... 
czyli poznajemy się :) na spotkaniu były: Agafia ...  Plastusia ...
Manajama .... Euphoria ... Yennene ... i ja (na pierwszej focie :P)

zaczynamy ... make&take ... czyli chlapane papiery według Ki :)
ostatnie wskazówki i ... pora na dziewczyny ...

czas na karteczkę ... wybieramy papierki, dodatki i działamy ...

kwiatowy raj ... jak się okazuje wcale nie tak prosto dobrać kwiatki ...


zmieniamy klimat ;) Manajama pokazuje nam jak wykonać 
"tureckie sznury" ... polecam tylko cierpliwym :P

na koniec zostałyśmy we trzy ..... w ruch poszły nożyczki i filc ...

relacje pozostałych dziewcząt: Agafia ---> klik ... Manajama ---> klik ...
a tu możecie zobaczyć prace, które wtedy powstały ---> klik ...

uffff ... przebrnęłam ... a wy :P

4 komentarze:

  1. Ahahaha, moja mina nad tymi sznurami mówi sama za siebie... :D
    Ki, moje zdjęcia niedługo, chwilowo nie miałam jak się za nie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  2. I co, kłamczuchy jedne? Jak wyjeżdżałam, to mówiłyście, że też kończycie zaraz. Tylko kartki zrobią i uciekają. Ja nogę za próg, a tu sówki, skomplikowana biżuteria ... Wrrrrrrr Następnym razem się mnie nie pozbędziecie tak łatwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, było ambitnie :) Relacja świetna, nawet nie wiedziałam, że sówki zostały uwiecznione na zdjeciach... Masz w regałach kamerę? ;) Mam dzisiaj wolny, samotny wieczór, więc odpalam jakiś film w tle i siadam robić sznur.

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)