09.07.2013

CANDY - wyniki ...

będzie bez fot ... bo w kolejce czekają jeszcze do obrobienia te z III DLWC 
i ze spotkanie u mnie w Kobysewie ... wiecie dziś zrobiłam sobie istną
rundkę po waszych blogach... nie "zostawiłam słów" bo uważam je za zbędne ... 
to co "doświadczam" przez obraz nie jestem w stanie wyrazić słowem ... 
pewnie dlatego maluje ... by przelać emocje, których we mnie tak wiele :)

dziękuję zatem, za czas dany mi TU I TERAZ ...

... a paczuszka poleci do ............................... Sylki ...
gratuluje i proszę o info na pw :D


---
edit: a skoro dziś dzień buszowania po blogach odwiedziłam
przy okazji osoby komentujące "u mnie" ..... i im dziękuję podwójnie,
bo wiem jak ciężko wygospodarować czas by skreślić nawet kilka słów
w dodatku takich by nie wydawały się banalne ...... :***

i jeszcze taka refleksja ... nie rozumiem ludzi, którzy "oczekują",
że skoro ja pisze to i ty musisz u mnie ... bo uwierzcie mi,
że ja np jako choćby przedstawicielka 3 DT /pomijam inne blogi wyzwaniowe/
jestem na tylu blogach w ciągu tygodnia, że nie jestem w stanie ich policzyć
a co dopiero zapamiętać ... i z tego też powodu nie mam tzw listy osób które obserwuję

a do tych co piszą u mnie ... zaglądam choćby na zasadzie "domina" ... nie oczekując ;)

20 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłą zabawę, zapraszam Cię na moje Złote Candy. Zaglądaj do mnie nawet jeśli nie masz czasu na komentowanie, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za zabawe :) i pozdrawiam Twoje szalejace emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę:) Gratulacje dla zwyciężczyni:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdraszczam, ale jednocześnie gratuluję Sylce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranym! :) i dziękuję organizatorce za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ;)))

    A bezkomentarzowe wizyty jak najbardziej rozumiem, żebym się odezwała, trzeba mnie sprowokować, zaskoczyć, zadać pytanie, zostawienie kilku słów pozbawionych sensu tylko po to, żeby swój ślad zaznaczyć jest zwykłym śmieceniem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Sylki :-) Dziękuję za zabawę i zapraszam na moją :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje i nie ukrywam zazdrości

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za zabawę - gratulacje dla zwycięzcy :) a tak wogóle wielkie dzięki za piękne słowa pozostawione na moim blogu i czas poświecony na jego obejrzeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki dla zwyciezczyni :D Ja tez czesto zagladam a nie komentuję ;) o np u Ciebie podgladam chetnie na Fb ale głupio mi pisac kolejny raz piekne, bo wszystkie Twoje prace takowe sa hehe :D piekne i niezwykłe, z fantazja i przepychem :D Pozdrawiam cieplutko Kinga
    P.S. A ja nie lubie jak ktos pisze, obserwuję czekam na rewanż phiii

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki kochana za zabawe :) ciesze się, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Juuuupiiii!!!! ale sie ciesze i nie mogę doczekać kiedy ten zestaw wpadnie w moje łapki :))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszy mnie ten "ruch" tu .... miło, że zechciałyście zostawić kilka słów mimo tego, że nie wygrałyście ... dziękuję też za refleksje na temat komentowania/tudzież samych komentarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje słowa dotyczące komentowania i odwiedzania.... święte słowa....

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)