06.06.2013

CANDY pełne kolorów ......

zbierała się zbierała ..... i w końcu zrobiła ;)
serdecznie zapraszam ... bez słów zbędnych bo ostatnimi czasy
jakoś tak energetycznie jestem zdecydowanie na niżu ....



do wygrania:
- 2 zestawy papierów Rapakivi /w tym najnowsza kolekcja/
- 2 zestawy papierów Galeria Rae /w tym najnowsza kolekcja/
- mały zeszyt papierów "Herbatka dla dwojga"
- około 30 sztuk wydrukowanych rożnych papierów "digi"
- duże i małe papierowe serwetki ... 
- ażurowe motylki + zestaw ramek z wykrojnika
- sztuczne perełki i kolorowy sznur koralików /do rozebrania/
- maga mocna taśma dwustronna ;)
- różnej wielkości kolorowe guziczki
- komplet 8 sztuk sznurków woskowanych różnej grubości
- kwiaty .... z papieru, z materiału a nawet szydełkowe :D

zasady: w komentarzu odpowiadamy TAK/NIE na poniższe pytania
- każda pozytywna odpowiedź to dodatkowa szansa na wygraną ...
w zabawie może udział wziąć każda osoba ... 

pytania:
1. jestem obserwatorką /-em bloga ;)
2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ...
3. umieściłam /-em info na FB :D
4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER 
na swoim blogu, podlinkować !!!
5. zostawiamy adres e-maile ...

termin: 06.06 - 07.07.2013 rok
 ... o wygranej poinformuje po moich "wakacjach" ;)

120 komentarzy:

  1. Pytania i odpowiedzi :*
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) No oczywiście ze TAK. Od wielu wieeeelu lat :*
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - i tu kolejna odpowiedz na TAK
    3. umieściłam /-em info na FB - TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować - Lecę Kochana wykonać tę czynność.
    5. zostawiamy adres email - katasiaczek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw skomponowałaś. Bardzo chętnie go przygarnę i zagospodaruję.
    A moje odpowiedzi brzmią następująco:
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... - TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D - TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! - TAK
    5. zostawiamy adres email ... - aa_dorota@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ki, piękne papiery i przydasie :)

    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... nie mam tam konta, czyli NIE :(
    3. umieściłam /-em info na FB :D w związku z powyższym - NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email ... origata1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to ogromna paczka, super!

    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... - no cóż - NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D - NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! - JUŻ SIĘ ROBI
    5. zostawiamy adres email ... ewiks69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Energetycznie, kolorowo - oczy widzą, łapki pragną pomacać na żywo i oczywiście przerobić :) Więc w kolejce się ustawiam :)

    1. jestem obserwatorką bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką strony na FB Nie posiadam FB
    3. umieściłam /-em info na FB j/w :)
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER zrobione :)
    5. zostawiamy adres email ... tobatka @ wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Tak
    2. Tak
    3. Tak
    4. Tak
    5. kaczmar.anna@wp.pl

    Pozdrawiam tęczowo z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestawik :) Chętnie się nim zaopiekuję :)
    1. Tak
    2. Nie bo nie mam konta na FB
    3. Nie
    4. Tak
    5. mirosek71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombastycznie! Powialo swiezoscia i radoscia z tegoz zestawu :) Odowiedzi nastepujace:
    1.Tak
    2.Tak
    3.Tak
    4.Tak
    5.Znasz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny zestaw :)
    1. Tak
    2. Nie
    3. Nie
    4. Tak
    5. urszula@lacka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sobie ostrzę ząbki na te cudne papierki i kwiatki :D
    1. TAK
    2. NIE - po prostu mnie tam nie ma
    3. NIE - j.w.
    4. OCZYWIŚCIE!
    5. chasia24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę, ja chcę, jaaa! :D
    1. TAK
    2. TAK
    3. TAK
    4. TAK
    5. j.orlikowska@yahoo.pl :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemność wielka wygrać takie szalony zestaw:-) ale i przyjemność postać sobie w miłym towarzystwie, w ciekawym miejscu, tak więc ogonkuję.
    1.TAK, co prawda od przed chwili, ale za z przyjemnością:-)
    2.NIE, bo nie posiadam
    3. NIE, jw.
    4. WYKONANO:-)
    5. edyta.strzeszewsk@wp.pl
    i po 6 pozdrawiam ciepło:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rarytasy!!!
    1. Tak
    2. Nie
    3. Nie
    4. Tak
    5. justyssa@o2.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią dołączam się do zabawy.
    1. jestem obserwatorką /-em bloga - Tak
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - Nie, bo nie mam
    3. umieściłam /-em info na FB - Nie, bo nie mam
    4. Baner tutaj
    5. asaja9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki mega wypasiony zestaw :))
    1 - TAK
    2 - TAK
    3 - TAK
    4 - TAK
    5 - I JESZCZE RAZ TAK :) - SYLAP@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. wow wchodzę, żeby się "ponatychać" a tu cukierasy :) więc ustawiam się w kolejce, bo nie mogę przejść obojętnie ... chociaż szczęścia w takich losowaniach nie mam ;)
    1 - obserwuję
    2 - FB nie bo nie posiadam
    3 - jw.
    4 - baner jest na moim blogu http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
    5 - email szydelkiemwoko@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK :) (JAKO: I am no one )
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - TAK :)
    3. umieściłam /-em info na FB :D TAK :) NA PROFILU :D
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER - BANNER TU: bookiatryk.blogspot.com
    5. zostawiamy adres email ... - awalczak73@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. 4 razy TAK a mój adres elusia.tree@gmail.com . Po wakacjach powinien Ci się humor poprawić na co i ja licze ( jeszcze miesiąc )

    OdpowiedzUsuń

  19. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;)TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB NIE posiadam konta na FB
    3. umieściłam /-em info na FB :D j/w:)
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! SIĘ ROBI!!!
    5. zostawiamy adres email ...pdanutka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. TAK - ROMA
    2. TAK - roma roma i DobreNaSpleen
    3. TAK - roma roma
    4. TAK - tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    5. spec-place@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudeńka...

    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER TAK
    na swoim blogu, podlinkować !!!
    5. zostawiamy adres email ...omaroo malpa o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. TAK
    2. TAK
    3. TAK - udostępniłam Twój profil :)
    4. TAK - http://majulkowo.blogspot.com/
    5. olga.waclawska@wp.pl

    dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email - aniakicek@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cuda kolorowe!!
    4xtak, wszystko zrobione ;)
    email: apblicharz@interia.pl
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. TAK
    TAK
    TAK
    TAK
    elmechta77@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. TAK
    2. TAK
    3. TAK
    4. TAK
    5. katerina@kwiatynaslub.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email - kwiatynatury@op.pl

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - Już tak :)
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> Nie mam konta na FB więc nie
    3. umieściłam /-em info na FB - Nie
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! - Zrobione :)
    5. zostawiamy adres email - lidia23@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email - marzenazablonska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - TAK - Monika P.
    3. umieściłam /-em info na FB - TAK, udostępniłam link do konkursu z Twojej strony na FB.
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować !!! - TAK - w lewym bocznym pasku bloga.
    5. zostawiamy adres email: sol4me@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. PS. Blog postaramy się odwiedzać. Dodaliśmy do naszych linków... :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do udziału w naszym PODWÓJNYM KONKURSIE URODZINOWYM: http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2013/05/konkurs-czwarty-turystyczny-z-okazji.html

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Tak
    2.Nie,nie mam strony na FB
    3.Nie , jak wyżej.
    4. Tak,baner na pasku bocznym
    5. ewjonow@wp.pl , pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email edzik.cz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Po takie pyszności staję obowiązkowo :)
    1. obserwatorką jestem już dawno
    2. na FB też obserwuję
    3. info na FB umieściłam
    4. banerek na pasku bocznym
    5. jadwigakluczynska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak nie trafi na mnie, to się popłaczę ;)
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email ... martagrams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lista długaśna się tworzy ale z przyjemnością się zapisuję :)
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D - TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! - TAK
    5. zostawiamy adres email ... - basia2x@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;)TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email ... swiatchannach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się do kolejki :)
    pytania:
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ...tu niestety NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D - TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! - TAK na http://ivi-art.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email ... - ivi.kalinowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudeńka :)
    1) TAK
    2) TAK
    3) TAK
    4 )TAK http://alicjawkrainiepapieru.blogspot.com/
    5) alicjaotworowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. tak
    2. nie
    3. nie
    4. zrobione: www.scrap-pracownia.blogspot.com
    5. m.metryka@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    1. NIE
    2. NIE
    3. NIE
    4. TAK http://madeinmyhand.blogspot.com/
    5. shire@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuję się...
    1. jestem obserwatorką-tak
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB -nie
    3. umieściłam /-em info na FB :D-nie
    4. tak
    aneaart.blogspot.com
    5. zostawiamy adres email aneaart.o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja chętnie przyłączę się do zabawy:)

    1. Tak ;)
    2. tak Iwona P-M
    3. Tak :D
    4. OBOWIĄZKOWO :)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/
    5. pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej,
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER TAK
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK (www.karkakg.blogspot.com)
    5. zostawiamy adres email ... karka.kg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne "przydasie"... - zgłaszam się do kolejeczki
    1) już tak :) dziś tu trafiłam :D
    2)nie... - nie ma mnie na FB
    3)skoro mnie tam nie ma, to i w tym pytaniu... nie
    4) banerek umieszczony tutaj: https://plus.google.com/u/0/112723993743009964318/posts/7b3kZZsgKfc
    5) s.tymoteusza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam sie do Twojej zabawy
    1. jestem obserwatorką tak jako Anko
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> nie
    3. umieściłam /-em info na FB :D nie
    4. baner w pasku bocznym http://handmade-anko.blogspot.com/
    5. anko581@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. tak
    2.nie
    3.nie
    4.tak
    5. mrumru89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi:
    1. nie
    2. nie
    3. nie
    4. tak http://siubzdziu.blogspot.com/
    5. bulinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

  49. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> Nie
    3. umieściłam /-em info na FB :D Nie
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER Tak
    na swoim blogu, podlinkować !!!
    5. zostawiamy adres email ... solecka.joanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Tak :)
    2. Tak :)
    3. Tak :)
    4. Umieszczone :)
    5. justyska661@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. TAK
    2. TAK
    3. NIE
    4. TAK
    5. jdark.handmade@gmail.com

    cudowne candy, może szczęście mi dopisze.. ;) pozdrawiam cieplutko, http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. z przyjemnością się zapisują,a tu odpowiedzi:
    1. tak
    2. nie
    3. nie
    4. tak
    5. askagie[at]gmail.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D - NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! http://www.madeleinehandmade.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email .. magdzia0107@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. 1.tak
    2.nie
    3.nie
    4.tak
    5. millefioriczylitysiackwiatow@gmail.com
    i ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Tak
    2. Nie
    3. Nie
    4. Tak
    5. homedeco@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się i ja :)
    bloga obserwuję (jako Izu)
    niestety nie posiadam fb, więc podpunktów 2 i 3 nie spełniam,
    ale banner już dodany na domordoruwlewo.blogspot.com
    mój mail to latimeria.89@o2.pl
    pozdrawiam organizatorkę i wszystkich uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D - NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! http://kolorowy-wieszak.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email .. dominika_1212@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK, jako Łucka
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB tak jako Wioletta T*
    3. umieściłam /-em info na FB TAK udostępniłam
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na gatki-szmatki.blogspot.com
    5. e-mail t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się:
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;)na chwilę obecną nie
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... nie
    3. umieściłam /-em info na FB :D nie
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER TAK
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email ... boksze@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne przydasie dlatego ustawiam się w kolejce:)

    1. JUŻ TAK
    2. NIE
    3. NIE
    4. TAK
    5. martynalebioda88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - Tak
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> Tak
    3. umieściłam /-em info na FB :D Tak
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!!Tak
    5. zostawiamy adres email ... efkanovak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Kusisz wspaniałościami więc grzechem będzie jeśli nie skorzystam z tak wytwornej rozdawajki :D
    1. tak
    2. tak
    3. tak
    4. TAK :)
    5. justyna.skoczylas@poczta.fm
    pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji zyczę :D

    OdpowiedzUsuń
  63. zapisuję się :)
    1) tak :)
    2) tak
    3) tak :)
    4) tak :)
    5) madziabu@poczta.one.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Smakowite drobiazgi :
    1.tak
    2.nie
    3.nie
    4.tak
    5, skok.na.szafe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub
    polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. wszystkie 4 punkty na tak! Bardzo się cieszę, że tu do Ciebie trafiłam- nie tylko ze względu na candy - pięknie tu u Ciebie!:) Pozdrawiam ciepło:)
    Malubka (malubka.blogspot.com - na fb jako Marta Chopcian)
    m.chopcian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. SUPER ZESTAWY! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    1. Jestem obserwatorką: TAK (jako MamaBlogujePL)
    2. Jestem obserwatorką strony na FB: TAK
    3. Umieściłam info na FB: TAK (https://www.facebook.com/MamaBlogujePL)
    4. BANER: TAK
    (http://mamablogujepl.blogspot.com/, pasek boczny po lewej stronie)
    5. E-mail: mamablogujepl@gmail.com
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudne cudeńka :-) Jasne, że chętnie przygarnę!

    1. Tak
    2. Tak
    3. Tak
    4. Tak - wykonania.blogspot.com
    5. a.czornik@kongresy.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. za taki zestaw to mogłabym zabić :)

    1. TAK (Sylwia D.)
    2. TAK (Sylwia Dusz...)
    3. TAK
    4. TAK (www.srebrnybigiel.blogspot.com)
    5. sylwiaa.d@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. jestem obserwatorką (Anna Anna)
    2. nie jestem obserwatorką strony na FB
    3. nie umieściłam info na FB
    4. BANER w pasku bocznym http://sosnowygaik.blogspot.com/
    5. email sosnowygaik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Tak
    2. Tak (jako Kasia Bielak)
    3. Tak
    4. Tak (na blogu kabis-kartki.blogspot.com)
    5. kabis.kartki@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozpędu napisałam zły adres! chodzi oczywiście o kabis.kartki@gmail.com:)

      Usuń
  73. 1. Tak :)
    2. Nie
    3. Nie
    4. Tak :)
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/
    5. alosha.ple@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. 1.TAK Jasminek
    2.tak
    3.nie
    4.http://agabyaga.blogspot.com/ TAK
    5.nieska06nieska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. jestem obserwatorką TAK raeszka
    2. jestem obserwatorką strony na FB ---> NIE
    3. umieściłam info na FB NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER TAK http://raeszka.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. jestem obserwatorką TAK TAK TAK
    2. jestem obserwatorką strony TAK
    3. umieściłam /-em info na FB TAK
    4. Baner umieszczony
    5. wietrzyk.kamila@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja się ustawiam w kolejce..

    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - > Tak
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> Nie
    3. umieściłam /-em info na FB :D -> W związku w powyższym Nie
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! Oczywiście jest banerek http://moje-handmade-hobby.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email aagaaz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. tak
    2. tak
    3. tak- https://www.facebook.com/profile.php?id=100001942600885
    4. tak

    5. nakredensie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. tak
    2. tak, jako Papierówki.Marysia Kustusz :)
    3. tak;)
    4. na blogu http://zonaswojegomeza.blogspot.com
    5. mam_rysia@wp.pl

    Pozdrawiam!:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER TAK
    5. zostawiamy adres email ... tusiax90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    1. jestem obserwatorką: jako trojanda
    2. jestem obserwatorką strony na FB: jako Tro Janda
    3. umieściłam info na FB: NIE
    4. Baner na pasku bocznym bloga: http://trojandowo.blogspot.com/
    5. adres email: trojanda@o2.pl

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. TAK
    2. TAK
    3. TAK
    4. TAK
    5. koronka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. 1. jestem obserwatorką bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką strony na FB ---> klik ... NIE
    3. umieściłam info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email ... kwiat_wisni7@o2.pl

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;)
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ...
    3. umieściłam /-em info na FB :D
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!!
    5. zostawiamy adres email ...


    1. TAK
    2.TAK
    3.TAK
    4.TAK
    5. daria505100041@wp.pl



    Blog- www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. TAK
    2. TAK
    3. TAK
    4. TAK
    5. quillingowo@gmail.com

    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. TAK
    2. NIE
    3. NIE
    4. TAK
    5. arleta.bilinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. TAK
    2. TAK
    3. TAK
    4. TAK
    5. stafinagnieszka@gmail.com

    Pozdrawiam i ciepłego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  88. tak
    tak
    tak
    tak
    frezja2012@tlen.pl
    pozdrawiam i dziekuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń

  89. 1. jestem obserwatorką bloga Sabii
    2. jestem obserwatorką strony na FB Sabi S.
    3. umieściłam info na FB
    4. BANER , isthemagichereforever.blogspot.com
    5. zostawiamy adres email sabela87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. No wkoncu i ja się dopisałam ;)
    To zaczynam :D

    pytania:
    1. TAK -jestem obserwatorką bloga ;)
    2. TAK -jestem obserwatorką strony na FB
    3. NIE- umieściłam info na FB ;)
    4. BANEREK juz jest!!!
    5. klamaja@tlen.pl

    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się:)))

    1. jestem obserwatorką /-em bloga ---TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---TAK
    3. umieściłam /-em info na FB ---TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować ---TAK
    5. zostawiamy adres email ...--- agea.happiness@gmail.com

    pozdrawiam cieplutko
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. pytania:
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ...TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! Nie mam bloga :(
    5. zostawiamy adres email ... 69moje@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK Angie
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - TAK Angelina N.
    3. umieściłam /-em info na FB - NIE
    4. BANER - JEST - angieofficial.blogspot.com
    5. zostawiamy adres email ... angie-official@o2.pl

    Pozdrawiam gorąco i powodzenia dla wszystkich
    Angie

    OdpowiedzUsuń

  94. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK (Revi-Art)
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> TAK (Marta Krajec)
    3. umieściłam /-em info na FB - TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować - TAK www.revi-art-hm.blogspot.com
    5. zostawiamy adres email - revi.art.scrap@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. 1. jestem obserwatorką bloga TAK Monia Fioletowa
    2. jestem obserwatorką strony na FB TAK Monia D.
    3. umieściłam info na FB TAK Monia D.
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER TAK fiolety.blogspot.com
    5. TAK charmonia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Grzecznie ustawiam się w kolejce i
    moje odpowiedzi na pytania:
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ... NIE ma mnie na FB :(
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE, bo nie ma mnie na FB :(
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować !!! TAK
    5. zostawiamy adres email ... sa18@hot.pl
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. 1. TAK - Małgorzata Dudzińska
    2. TAK
    3. TAK
    4. Tak - http://margot-craftcorner.blogspot.co.uk/
    5. g-szynal@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. 1 tak
    2 nie
    3 nie
    4 umieszczony - http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/
    5 sweet.dabo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. O wow, ale nagromadziłaś!! JA juz obśliniłam monitor z powodu tych guziczków i papierków :)

    Moje odpowiedzi:

    1. jestem obserwatorką bloga - TAK
    2. jestem obserwatorką strony na FB - TAK
    3. umieściłam info na FB - TAK
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować !!!
    tu: http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2013/07/candy-na-facebooku.html
    5. zostawiamy adres email: chalecka@gmail.com

    I zaciskam kciuki - tym bardziej, że znów na zlot nie jadę i przydałaby mi się jakaś pocieszajka :)

    OdpowiedzUsuń
  100. 1. jestem obserwatorką - TAK
    2. jestem obserwatorką strony na FB- NIE (nie posiadam konta na FB)
    3. umieściłam info na FB - NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER - TAK
    na swoim blogu, podlinkować !!! - http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email - marcela831@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. 1. jestem obserwatorką /-em bloga TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! - TAK http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email allutka94@gmail.com

    Tyle słodkości w jednym miejscu nigdy nie widziałam *_*

    OdpowiedzUsuń
  102. Ale fajny zestaw, z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - nie korzystam, wiec niestety NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D - NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować !!! TAK, zrobione :)
    5. zostawiamy adres email ... czytuszyja@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. 1. jestem obserwatorką /-em bloga TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> NIE
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER
    na swoim blogu, podlinkować! - TAK http://dreamingandmusic.blogspot.com/
    5. adres email: zuzanka1_2_5@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. 1. jestem obserwatorką bloga TAK - Lilien
    2. jestem obserwatorką strony na FB TAK, jako Miasto Recenzji
    3. umieściłam /-em info na FB TAK https://www.facebook.com/MiastoRecenzji?ref=tn_tnmn
    4. BANNER TAK http://miasto-recenzji.blogspot.com/p/konkursy_2.html
    5. Habibi1610@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  105. U Ciebie jak zwykle same cuda Ki! Obowiązkowo się zapisuję!
    1. jestem obserwatorką bloga TAK!
    2. jestem obserwatorką strony na FB NIE
    3. umieściłam info na FB NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu TAK - http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/
    5. adres email: erita1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. yes
    yes
    yes
    yes
    nadorgerda (a) gmail.com
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się do zabawy:)
    1. jestem obserwatorką - tak
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> tak (jako: Zaproszenia z fantazją)
    3. umieściłam /-em info na FB : nie
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER na swoim blogu, podlinkować !!! - tak http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    5. zostawiamy adres email: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  108. pytania:


    1. jestem obserwatorką /-em bloga ;)-TAK


    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ...-NIE

    3. umieściłam /-em info na FB :D -NIE


    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER -TAK

    na swoim blogu, podlinkować !!!nitkapanipee.blogspot.com


    5. zostawiamy adres email ... nitkapanipee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. 1. TAK:)
    2. Nie
    3. Nie
    4. TAK:)
    5. yolka13@o2.pl
    Pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  110. 1 tak
    2 nie
    3 nie
    4 tak
    5 mrozinska15@gmail.com
    Pozdrawiam i zapraszam na candy na moim blogu http://nowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) - TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB - TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D - NIE
    4. Banerek tutaj: http://natalihelfire1.blogspot.com/
    5. e-mail: natalihelfire1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. 1.tak
    2.tak
    3. nie
    4. tak
    5. bella_helfire@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Hello!

    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...

    1: I am follower: sabo eva
    2: facebook : NO
    3: facebook : NO
    4: I post in my sidebar: lapappilon.blogspot.com
    5: lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  114. 1. jestem obserwatorką /-em bloga ;) TAK
    2. jestem obserwatorką /-em strony na FB TAK
    3. umieściłam /-em info na FB :D NIE
    4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER zrobione - http://beatka2041.blogspot.com/
    5. adres : beata.jakubczyk1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. 1. Taak. :)
    2. Yhm, jako Anna O.
    3. Hmm.. Nie.
    4. Już dodaję, chociaż, hmm.. całego jednego posta mam, mam nadzieję, że przez to nie wyjdę na żebraczkę. czarnagrafka.blogspot.com
    5. anya9393@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Ty byś to rozstrzygła :P no chyab ze coś przegapiłąm HAHAHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano przegapiłaś :P
      http://handmadebyki.blogspot.com/2013/07/candy-pene-kolorow-wyniki.html

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)