31.05.2013

ZNAKI ZODIAKU ... i ... haft krzyżykowy ;)

jak widać na poniższych zdjęciach ........ sporo ich sporo ...
mega zainspirowana wyzwaniem w Art Piaskownicy ---> klik... 
spotwarzyłam aż 12 mini NOTESików ..... krzyżykowych
/niestety się spóźniła na wyzwanie ale notesiki są O.oo/

inspiracją stały się wydrukowane graficzne wzory obrazków znaków zodiaku,
które kiedyś dawno ... dawno temu planowałam wyszyć ... /nie wyszyłam :P/
teraz są one bazą moich recylingowych prawie w całości NOTESików




  WODNIK /Aquarius
 

 RYBY/Pisces
 

BARAN/Aries


BYK/Taurus


BLIŹNIĘTA/Gemini


RAK/Cancer
 

LEW/Leo


PANNA/Virgo


 WAGA/Libra
 

SKORPION/Scorpio


STRZELEC/Sagittarius


KOZIOROŻEC/Capricorn
 

credits:
- baza: notesiki z wyrywanymi kartkami 10/11 cm
- resztki kolorowych papierów: szary, bordowy
- kolorowa samoprzylepna folia
- kolorowe nici ... bordowa włóczka ...
- grafika ???
- chlapania

6 komentarzy:

  1. Śliczne notesy, bardzo oryginalny pomysł, ja teraz haftuję te znaki zodiaku ale nie mogłam nigdzie znaleźć wagi , gdybys zechciała się podzielić wzorem byłabym wdzięczna tami_dj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet notesików!!!!! Wszystkie mi się ogromnie podobają, chociaż trzymając sama ze sobą powinnam się zachwycać wagą właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne notesiki. Mój znak oczywiście najpiękniejszy. :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie że odkurzyłaś ten post :)
    Hahaha, widzę że te 7 lat temu też zrobił na mnie wrażenie - patrz trzy komentarze wyżej:)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)