15.05.2013

bajki bajeczki ...

ot taki książkowo-bajkowy projekt powstał z inicjatywy Ajec :)
zadanie polegało na wykonaniu swojej książeczki 
z pustymi karteczkami na "bajkowe" wpisy ...

moją książeczkę uzupełniły na razie: Ajec, Betip i Iwonakra3 ...
pozostałe strony bedę uzupełniać juz sama
- to bedzie prezent na urodziny dla mojej bratanicy :)

dzięki dziewczyny :***

zdecydowałam się na "Alicję w Krainie Czarów"
... nie wiem jak wy ale ja uwielbiam "jej" magiczny, nieco pokręcony świat ;)


więcej o tym projekcie możecie poczytać w Kąciku Scrapmaiaka ---> klik ... 

3 komentarze:

  1. O tak Alicja jest najlepsza :) Fajne kompozycje i kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta Twoja Alicja! Idealnie dopasowałaś formę do tematu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ... jak pisałam - uwielbiam Alicje ... to moja ulubiona BAJKA :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)