07.03.2013

różowy zając ...

święta to taki magiczny czas, kiedy mamy możliwość 
w sposób szczególny "podzielić się" DOBREM
i choć nie przepadam za tym całym świątecznym SZOŁ 
wiem, że dawanie jest dobre ... więc "daję" kiedy tylko mam okazję

bo ponoć dobro wraca :D a ja w to wierzę !!!

w tym roku święta obchodzimy wyjątkowo wcześnie, 
czasu mało dlatego chciałam pokazać Wam jak w łatwy i szybki sposób 
można przygotować "drobny" upominek dla najbliższych ...

a teraz pędźcie szybciutko na blog sklepu Namaste
tam dowiecie się wszystkiego  ---> klik ...

credits:
- szklana butelka
- różowy tłoczony papier /nie znam pochodzenia/
- czerwony tłoczony czerpany papier Namaste ---> klik ...
- białe wycnane elementy: koronka, zawijaski
- biała i czerwona wstążeczka
- elementy graficzne z neta w tym uszy i oczy
- "ruchome oczka" ---> KURS
- ręcznie robiony kwiatek z materiału

5 komentarzy:

  1. króliś jest słodziutki...i ja go baaardoz lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta pomysłowość - nie zna granic!!! Świetne!!! I strasznie przypadł mi do gustu ten kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa jaki słodziak :D oj same magiczne rzeczy wychodzą z pod Twych rak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z serii "małe" a cieszy ... dziekować :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)