02.02.2013

12/13/2013 {życie jest piekne}

trzeba tylko umieć dostrzec to PIĘKNO ...

bo nawet zima zachwyca malowanymi na szybach obrazkami,
bajkowym krajobrazem wsi za oknem, 
czy miastem uśpionym pod białą pierzynką ...

zimnem oddechu w mroźny dzień,
skrzypieniem butów pod stopami,
czy śmiechem dzieci z zaróżowionymi policzkami ...

stąd u mnie karteczki w takiej trochę mroźno-zimowej szacie ...
ich tradycyjny kształt "przełamałam" wycinając brzeg kartki w taki sposób
by nawiązywały do zasp śnieżnych ... no i oczywiście są i moje "ciapki"

obie kartki wykonane zostały z papierów czerpanych,
które możecie kupić w sklepie Namaste ---> klik ...
świetnie się na nich pracuje o czym przekonałam się osobiście :)

jako projektant gościnny BLOGA sklepu zapraszam was i tam
- dziewczyny wyczyniają istne cuda z papieru !!!

blog Namaste ---> klik ... 


 


credits:
- baza: biały papier kredowy
- papier czerpany gładki "niebieski" ---> klik ...
- papier czerpany "tłoczony" --->  klik ...
- niebieskie kwiatki ... Namaste 
- dziurkacz: listek
- kwiatki za materiału
- biała koroneczka
- sztuczne perełki 
- WA Jolagg ---> klik ...
- chlapania

8 komentarzy:

  1. Ale świetna!!! Chcę, chcę :D Genialne chlapania a kolory moje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartelucha! Cudny bukiet kwiatów na śnieżnej zaspie...

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak...zycie jest piekne!!!A kartki jak zwykle cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz niesamowite kartki :D piękne kolory, zwłaszcza to nakrapianie, i swietne dobrane dodatki do niej , zwłaszcza ten bukiecik wyglada niesamowicie, kazdy kwiatek inny ale swietnie razem wspołgraja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna praca. Inspiracja cudna i w 100 % prawdziwa :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i bardzo miłe słowa. Dajesz kopa do życia i tworzenia :) Nawet zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje prace są piękne....pełne lekkości i romantyzmu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękować po 100 kroć :*** musze przyznać, że pokochałam te papierki .......

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)