26.02.2013

DIY - owieczka ... z myślą o najmłodszych ;)


uwielbiam prace z dziećmi… one są niesamowicie twórcze i kreatywne! 
dlatego ten kursik jest głównie dla nich … ale nie tylko :) 


  
potrzebne materiały:
- bazę: w dowolnym kolorze – u mnie jest srebrnoszara /A5 – kartka z zeszytu/
- kolorowy papier: biały, żółty lub kremowy, czerwony i zielony /na łąkę/
- „ruchome oczka” - przy okazji zdradzę wam mały sekret jak je wykonać :)
- czerwoną tasiemkę
- nożyczki, klej … czarny marker ...


wycinamy owieczkę /z szablonu/ główkę,
brzuszek, fryzurkę i chustę na szyje ...
polecam ten czerpany z Namaste, biały tłoczony 
idealnie nadaje się na ich brzuszki – będzie imitować
futerko,  ja użyłam zwykły biały papier czerpany 


wycięte elementy układamy tak jak to widać na obrazku, przyklejamy ...


dodajemy "ruchome" oczka ... kto nie ma
może skorzystać z poniższego "mini kursiku" :)
podpatrzony w necie - ale jak widać skuteczny !!!


doklejamy wstążeczkę, mocujemy nosek i uśmiech :)


do wykonania swojej karteczki potrzebowałam aż trzech owieczek -
wykonałam je dokładnie tak samo – inaczej tylko poprzyklejałam elementy ...
dodałam trawkę /tu też skorzystałam z szablonu owieczki/
i – jak to u mnie – wyciętą misterną roślinność … nasza karteczka jest gotowa ...


 projekt zrealizowany dla Namaste ---> klik ... 

 




1 komentarz:

  1. dzieckiem nie jestem, ale pewnie skorzystam kiedyś z kursu, bo jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)