19.02.2013

notes i papierki Rapakivi ;)

i jeszcze jeden zrobiłam /na zamówienie/ w kolorach jakie zapodała
 Alexandra na blogu POMORSKIE craftuje ---> klik ... 
podświadomie wciąż mnie chyba prześladują ... 
ale fakt kolorystyka niebanalna /nie jakieś tam przesłodzone "love"/
... no i te szarości - nie wiem jak wy ... ale ja uwielbiam :)

nie obyło się też bez kolekcji papierów "Hectic Eclectic" z Rapakivi
- nie przepadałam za nimi a tu proszę "oswoić się dały" :)



credits:
baza: stary zeszyt w kratkę + szary karton
- papier z kolekcji "Hectic Eclectic" ---> klik ... 
- papiery z kolekcji "Hot & Cold" ---> klik ...
- dziurkacz: koronka i ozdobny wianuszek /wycinanka/
- wstążka biała w czarne kropy i czerwona ze srebrną nicią ---> klik ...
- wydrukowane elementy graficzne: pieczątki
- czerwona koperta
- chlapania


7 komentarzy:

  1. Świetnie wykorzystałaś te papiery! Cudny notes. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! motylki są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod zachwytem kazdej Twojej pracy :D wszystkie sa tak piekne i wyjatkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ma trochę zimowy klimat. Dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Katrina i pomysleć że go nie lubiłam haha ;) ale wystarczyły inne dodatki i jest super !!!

    Asia-majstruje ... chciałabym częściej ...... bo pięknie inspirujesz :)

    weronikaa84 - też mam do nich słabość ;)

    klamaja ... :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no Kochana...szalejesz :) Nie nadążam za Tobą :) Piękny notes :))

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)