10.02.2013

26/2013 {kolory tęczy - CZERWONY}

w Kąciku Scrapmaniaka na FB do którego zresztą 
razem z Ajec serdecznie zapraszam ---> klik ...

ruszył właśnie nowy cykl zabaw: KOLORY TĘCZY
na pierwszy ogień poszedł kolor czerwony ... i ...
pudełko zapałek ... naklejki .... kapsel lub zakrętka ...

a to moa interpretacja ... kartka z pociągiem
i LO ze zdjęciem w pudełku zapałek ---> TU

kartka to kontynuacja zabawy w liftowanie ---> klik ...
tak mi się spodobała ta Alexandry, że powstała i druga jej wersja :)
polubiłam takie monochromatyczno - graficzne kompozycje ...


credits:
- baza: biała koperta
- resztki papierów z różnych kolekcji ILS
- biała i czerwona folia samoprzylepna
- wydruk: loKOmoTYwa 
- przeszycia

2 komentarze:

  1. uwielbiam Twoje grafiki i interpretację mojej kartki :)
    Czy ja dobrze widzę że wyciągnęłaś maszynę do szycia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano wyciągnełam ....... ;) maleństwo to ale daje radę ...

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)