13.02.2013

dobre wiadomości ...

będą trzy ... 

1. jest taka, że zostałam przyjęta do nowej grupy DT Call  Rapakivi ---> klik ...
ciesze się oczywiście, bo to dla mnie nie tylko zaszczyt ale i wspaniałe wyzwanie 
do dalszego działania, inspirowania i tworzenia .... nawet jeśli do szuflady ;)



2 ... za chwilę poznacie osobę, 
do której powędruje moja "fiOLeTowa" torebka :)

3. więc skoro trzy ... to aż trzy osoby otrzymają prezent upominek - 
broSzKĘ z "zimowej" kolekcji ... oczywiście wybraną przez siebie... 
do wglądu tu ---> klik ...  /proszę przesłać mi foto w załączniku/




tadaaaaaaaaaaaaammmmmm .... zwycięzcą zostaje INGA

GRATULUJE !!!





broszki otrzymują:

sylwiaxxx16

Katarzyna Kowieska

lapappilon/Eva

---

dziewczyny proszę o kontakt ---> kigabet@interia.pl 

:*** dla was ......

12 komentarzy:

  1. wow ależ ja się cieszę...super miła wiadomość...będę miała broszkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje przyjęcia do Grupy :D I tym czterem szczęściarom ;)Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;))) Torba jest po prostu boska ;))) A i broszki urokliwe ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przyjecia do DT, w pełni zasłuzone:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze gratulacje ty mistrzyni ty...po drugie gratulacje szczęściarom:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuję ... wczoraj dostałam papierki......... działam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. yupiiiieeeee
    this is a wonderful day:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooooooooooh"!
    I am so happy!!!!!!!!!!!!!!!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. paczuszki poleciały ... wyczekujemy listonosza :D

    dziękuję za gratki ....

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)