25.02.2013

a wy czytacie bajki dzieciom ??? (KSM#8)

ilustrowanie bajek bywa trudne ...... 
przyznaje poszłam na łatwiznę :P
i wykorzystałam gotowe ilustracje tegoż PANA :)
również z racji tego, że spodobało mi się
łączenie graficznych obrazów z kolorem ...

Kącik Scrapmaniaka - ilustracja do bajeczki
"Na kole podbiegunowym" Tomasza Plebańskiego ...


najpierw było całkiem biało
słuchaj, co się dalej działo!
w śniegu - tam - tam gdzie ta kopka,
nagle się zjawiła kropka

całkiem czarna - niczym mucha
tylko tyle? nie - no słuchaj!
stałem chwile i niedługo
zobaczyłem kropkę drugą

w końcu się zjawiła trzecia,
a śnieg z nieba leciał, leciał ...
a te kropki wciąż biegały
i fikały, i śmigały ...

potem nagle "psik!" kichnęły,
podskoczyły i zniknęły
co to było? nie wiesz Krzysiu?
nosy trzech polarnych misiów :)


4 komentarze:

  1. :))))) Superzaste!!!! Pamiętam jak sama robiłam rodzeństwu teatrzyki z wierszyków itp, super zabawa, może warto wrócić do tego, dzieci będą miały frajde :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zajefajne prace tworzysz!!! dlaczego wcześniej tu nie trafiłam? gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i wyglada rewelacyjnie...to tło perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękować ...... bajeczek z pewnością będzie więcej :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)