08.01.2013

CANDY

 tak tak ... ta torebeczka - mojego autorstwa - może stać się czyjąś własnością :)

powyższa kwiatowa torebka to taki wakacyjny projekt - powstała "w trasie", 
kiedy to razem z EYE ENSo zwiedzaliśmy Małopolskę ...
częściowo wykonana na szydełku, częściowo na drutach ... 
całość zszyta /już w domku/ ręcznie - jest niewielkich rozmiarów
 

ZASADY ---> w komentarzu odpowiadamy TAK/NIE na poniższe pytania
- każda pozytywna odpowiedź to dodatkowa szansa na wygraną ...
w zabawie może udział wziąć każda osoba ... 

PYTANIA:
1. jestem obserwatorką /-em bloga ;)
2. jestem obserwatorką /-em strony na FB ---> klik ...
3. umieściłam /-em info na FB :D
4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER 
na swoim blogu, podlinkować !!!
5. zostawiamy adres e-mail ...

 ...


o wynikach zabawy poinformuję was za miesiąc :)

26 komentarzy:

  1. 1.Obserwatorka Twojego bloga jestem od dawna.Uwielbiam Twoje prace:)
    2.Na FB również Cie kochana mam
    3.Banerek zamiescilam w zakladce candy na blogu
    4.Informacja na FB poleciala w swiat
    5.iwonakra3@tlen.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. jestem obserwatorem bloga -TAK
    2. jestem obserwatorem strony na FB -TAK
    3. umieściłam BANER na swoim blogu, podlinkowałam -TAK
    4. umieściłam/-em info na FB -TAK
    5. adres email weronikakunikowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Tak, jestem obserwatorką Twojego bloga :)
    2. Niestety nie posiadam konta na FB
    3. Oczywiście, że umieściłam banerek u siebie na blogu: http://evcia-art.blogspot.com/
    4. Niestety nie posiadam konta na FB
    5. ewa1977@gmail.com

    pozdrawiam serdecznie

    EvCiA

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. TAK
    2. TAK
    3. TAK (fiolety.blogspot.com)
    4. TAK
    5. TAK (charmonia@gazeta.pl)
    6. TAK - jestem nieprzytomnie zakochana w tej torbie ;)
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. jestem obserwatorem bloga --->>> TAK
    2. jestem obserwatrem strony na FB --->> TAK
    3. umieściłam BANER na swoim blogu --->> TAK
    4. umieściłam info na FB --->> TAK
    5. ajec_fora@tlen.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, oryginalna torebka. Chętnie ją przygarnę :).

    1. Tak, raeszka
    2. Nie
    3. Informacja na psku bocznym http://raeszka.blogspot.com/
    4. Nie
    5. a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam za drugi komentarz ale zapomniałam dopisać prośbę :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma więc mam prośbę, że jakby to mi się poszczęściło w losowaniu, to żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebeczka - cudo i te kolory, moje ulubione... :)

    1. Tak obserwuje bloga
    2. Nie ponieważ nie mam konta na FB
    3. Tak banerek umieszczony
    4. Nie bo nie mam konta na FB
    5. lidia23@poczta.onet.pl

    Zapraszam na misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna torebeczka :D to do dzieła... ;)
    1.- TAK
    2.- TAK
    3.- TAK
    4.- NIE
    5.- klamaja@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. no oczywiscie, i to już od dłuuugie go czasu...nie zawsze pisze, ale wdycham twoja twórczość:)...i boleje ze nie dorównam ci nigdy.....oj miało byc optymistycznie...hmmmm...no dla ciebie jest:)
    2.być a nie być...oto jest pytanie- jestem:)
    3....no i znów muszę do góry dreptać do czytać....yes ser, podlinkowany, umieszczony...znaczy w odwrotnej kolejności:)
    4.oj, tu nie...ale lecem pendzem i to naprawiam:).....wstawione...i nawet wierszyk mi się zrymował...no to ci heca:)
    że 5. ja zostawiam w liczbie pojedynczej znaczy only mła: jedidia3a@kono.pl
    6. .....hmmmm.... no właśnie doleciałam do góry strony i odkryłam ze 6 nie ma....hmmm.....ale skoro zaczęłam:) wiec pozdrowionka jako szóste zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Also I would like sign up for this super candy.
    yes
    yes
    yes
    yes (http://www.facebook.com/gerda.nador/posts/201718143307767)
    nadorgerda (a) gmail.com
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce :)
      1. jestem obserwatorem bloga --->>> TAK
      2. jestem obserwatorem strony na FB --->> NIE
      3. umieściłam BANER na swoim blogu --->> TAK
      4. umieściłam info na FB --->> NIE
      5. trojanda@o2.pl
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. hello
    please enter my name....
    1. yes, I am follower> sabo eva
    2. yes, facebook > sabo eva
    3. yes, I post in my sidebar> http://lapappilon.blogspot.com/
    4. no
    5. lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się cieszę, że Cie znalazłam! Tak wiele ciekawych rzeczy na Twoim blogu. Zapisuję się z ogromnym apetytem na tę cudną torebkę.
    1.Tak, jestem obserwatorem bloga.
    2.Niestety nie, nie posiadam konta na FB.
    3.Tak, banerek już widnieje u mnie.
    4. Nie.
    5.renig@tlen.pl

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. TAK
    2. TAK
    3. TAK
    4. TAK
    5. anna.arteria@gmail.com

    Pozdrawiam!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. TAK - JoanneDevian
    2. TAK - Joanna P.
    3. TAK - www.joanne-devian.blogspot.com
    4. NIE
    5. asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. tak bernadeta bomba
    2.tak Bernadeta B.
    3. nie
    4. tak
    5. bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. TAK sylviaaa100
    2. TAK - Sylwia B.
    3. NIE
    4. TAK
    5. sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebeczka śliczna :-)
    1. Tak
    2. Nie
    3. Tak na kwiatynatury.blogspot.com
    4. Nie
    5. kwiatynatury@op.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. TAK katerina
    2. TAK Katarzyna Kowieska
    3. TAK http://katerina-cala-ja.blogspot.com/
    4. TAK
    5. TAK kate-rina5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. tak paularóża
    tak Paula R.
    tak malami12.blogspot.com
    tak
    paula2382@tlen.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak
    Nie
    Tak
    Nie
    Tak akamillia@gmail.com
    Zapraszam na moje urodzinowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  22. tak
    tak
    tak
    tak
    frezja2012@tlen.pl
    a baner wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej.
    1. Tak, jestem obserwatorką bloga
    2. Tak jestem obserwatorką strony na FB
    3. Nie, nie umieściłam banera
    4. Umieściłam info na FB
    5. kolanowska.ewelina@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Tak jestem obserwatorką bloga
    2. Tak jestem obserwatorką strony na fb
    3. Nie nie umieściłam baneru
    4. Tak umieściłam informację na fb
    5. kolanowska.emilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. tak
    2. nie
    3. tak
    4. nie
    5. mamaniusia@gmail.com
    I zapraszam na moje candy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)