17.12.2012

spotkanie ---> KOBYSEWO 15 GRUDNIA :)

w minioną sobotę odbyło się u mnie spotkanie scrapowo-craftowe :)
kto był ten wie, że warto było ... kto nie - nich żałuje ...

na pocieszenie dodam, że powtórka w MARCU !!!

plan zrealizowałyśmy w 100% ---> klik ...

uczestnicy: Lil i jej chłopak Łukasz, Mały Os
ja czyli Ki i Eye Enso ---> nasz fotograf i nie tylko ;)









  a to już MAPKA do kalendarza, 
którą chyba tylko ja zrealizowałam ;) ---> klik ...
dziewczyny poszły na żywioł !!!

 a może ktoś z Was się skusi ??? /podziel się tym/


i na KOnieC nasze broszki:

Ki ---> klik ...
Mały Os ---> klik ...
Lil ---> czekam na foto :)

dodam, że dziewczyny mogły dodatkowo - w prezencie - 
wybrać sobie jedną z mojej kolekcji ---> klik ...

4 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)