19.11.2012

spotkanie ---> KOBYSEWO 15 GRUDNIA :)

gdzie ---> u mnie w KOBYSEWIE  
kiedy ---> 15 GRUDNIA /sobota/ godz 13.00

uwaga ---> nie mam krzeseł /na stanie tylko dwa/ 
więc proszę nastawić się na pracę na podłodze 
jest za to duża pracownia i mój otwarty dla was dom na ten dzień  
ewentualnie nocleg ---> do uzgodnienia

---> mam 2 koty + tzw "dochodne" /info dla alergików ;)/
---> co będziemy robić ??? 

całoroczny KALENDARZ /według mapki - scrap ze zdjęciem/

do dyspozycji:
- wydrukowana baza całorocznego KALENDARZa /autorstwa eye enso/  
- MAPKA /będzie łatwiej ogarnąć temat /
- nożyczki, klej, taśma dwustronna, linijka i inne rzeczy biurowe
- suszone rośliny 
- papiery i moje materiały w granicach zdrowego rozsądku   
/ choć ja bazuję na materiałach "zdobytych"/
- dziurkacze
- farby /plakatówki lub akwarelki/
- folie samoprzylepne

przynosimy:
- FOTO !!! 12/9,5 cm
- jak ktoś oczywiście ma !!! PAPIERY 
i wszystko to co może nam się przydać do wykonania scrapa

* broszki "coś z niczego"

do dyspozycji:
- nożyczki, igły, nici ... agrafki /zapięcie/
- resztki materiałów, które mam na stanie ...

przynosimy:
- jak ktoś ma !!! resztki kolorowych tkanin, tiulów, koronki itp ...
- koraliki ...

---> w planie jest też pokaz Lil - FRYWOLITKI :)

---> oczywiście by nam sił nie zabrakło będzie POCZĘSTUNEK

proponuje "szwedzki stół"... 
/co podyktowane jest oczywiście warunkami - brakiem krzeseł /
czyli każdy z nas przynosi to co uzna za stosowne
tak by mieć co przekąsić a nie odrywać się od pracy 
kawa i herbata na miejscu ...
a także dżemiki do spróbowania w tym z mięty i dzikiej róży ...

--- 

---> INFO: kigabet@interia.pl /w tytule wpisujemy KOBYSEWO/
UWAGA !!! jeśli ktoś chciałby poprowadzić jakieś warsztaty, 
przygotować pokaz proszę o pilny kontakt

3 komentarze:

  1. Kinga, gratuluję dołączenia do pomorskiego DT :-)
    Przez te moje urodziny nie wiem czy uda mi się być i jak długo, ale jakby co to melduję nieodpartą chęć przybycia i poznania osobiście Ciebie i tych wszystkich wspaniałych, kreatywnych osobistości, które przybędą :D

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)